Hologram & Let it out

OP2ED2

Bugün adeta pusuya yattık, RAW kaynaklarını refresh manyağı yaptık. Yeni bölümü hemen çevireceğimizden değil tabii, BluRay’leri beklediğimizi düşünürsek daha bunun için aylarca zamanımız var. Lakin, Fullmetal Alchemist: Brotherhood’un Japon televizyonlarında Türkiye saatiyle 11:00’de yayınlanan 15. bölümü, uzun zamandır beklediğimiz ikinci açılış ve kapanış parçalarını da beraberinde getiriyordu. Özetle, muradımıza erdik bugün.

Ouroboros Fansub olarak ilk yorumlarımız şöyle:

Eren: Yeni karakterler, bol bol homunculus ve dolayısıyla da ouroboros sembolleri gördüğümüz açılış animasyonu müthiş olmuş. Yine de Hologram açılış parçası için Again’den sonra biraz zayıf kalmış gibi duruyor. Kapanış ise zaten büyük bir beklenti içerisinde olmasak da animasyon yönünden zayıf. Ama ben özellikle arkaplan müziğine, yani Let it out’a bayıldım. Şu an tekrar tekrar dinliyorum, ama bu konuda Can’ın rekorunu geçmek gibi bir hedefim yok tabii. Haşa.

Can: Yeni açılıştan nefret etmeye hazırlamıştım açıkçası kendimi. Again’in üstüne gül koklayamazdım ne de olsa… Ancak kendimi bu kadar hazırlamışken açılışı izlediğim anda ağzımdan çıkan şey “vay be, yine yapmışlar” oldu tabi. Şarkı olarak bakarsak bir Again kadar muhteşem değil belki, ama açılış animasyonları açısından belki de ilkinden bile iyi olmuş. Eren bol bol homunculus gördüğümüz demiş ama, nasıl görüyoruz o homunculusları, ona da biraz dikkat etmek lazım. (Ya da çok da etmeyin, spoiler olabilir hafiften.) Bir de açılışın sonunu Rewrite’ın son sahnesiyle yapmaları ayrı bir hoş olmuş, eklemeden edemeyeceğim. Kapanış ise animasyon yönünden çok fazla birşey içermese bile yine de gayet hoş olmuş. (Ama olsun, maskesiz haliyle Ran Fan var, o bile yeter. :P) Kapanış şarkısı olan Let it out ise gerçekten de Eren’in dediği kadar var, çok güzel ve yerinde bir seçim olmuş. Ben şimdiden Diego’yu yeni açılış ve kapanış karaokeleri konusunda fikir fırtınası yapmak için sıkıştırmaya başladım açıkçası. :)

İlgili YouTube bağlantıları:

Ayrıca LET IT OUT’un tamamı olmasa da 3 dakika 3 saniyelik daha uzun bir sample versiyonu da internete düşmüş durumda. Onu da MP3 formatında şu adresten indirebilirsiniz: http://www.mediafire.com/?2jj2ymjzzdw

Güncelleme [15.07.2009]: Az önce Hologram’ın da tamamının 64 kbps’lik haline ulaştık, hemen MP3’e çevirdik. Kalitesi biraz düşük ama şimdilik idare eder: http://www.mediafire.com/?hmg2djz1jtt

6 Responses to “Hologram & Let it out”


  1. 1 Deddo 12 Tem 2009, 22:11

    FMA’yı dropladım ben. Yoksa size karaoke maraoke! xD xD xD

  2. 2 monthius 12 Tem 2009, 22:24

    Hayatında yapacağın son şey olur o Diego. :P GoKart pistine lastik ederim seni, o kadar diyim. :P

  3. 3 Deddo 13 Tem 2009, 12:30

    Bir delete tuşuna bakar. :D :D :D

  4. 4 Shana 18 Tem 2009, 06:12

    Kapanıştan kapanış, açılıştan opening diye bahsetmenizi tamamen heyecanınıza bağlıyorum gençler (((:
    Ben yeni parçaları sevdim, kapanış parçası biraz daha içime sindi ama. Sanki daha çok dinleyeceğim bir parça gibi duruyor ^^

  5. 5 monthius 18 Tem 2009, 13:16

    can we fix it? yes we can..

    /fixed. :P

  6. 6 Shana 19 Tem 2009, 05:28

    Heyecandır heyecan (((:


Bir Cevap Yazın

